پیشنهاد فروش خودرو فولکس واگن توارگ مدل 2016
نوشته شده توسط : شیما ملکی

پیشنهاد فروش خودرو فولکس واگن توارگ مدل 2016

این خودرو بیش از یک دهه است که به بازار عرضه شده است ولی مردم آشنایی زیادی با آن ندارند و به درستی نمی دانند در چه کلاسی از خودروها قرار می گیرد. فضای کابین، کیفیت سواری و قیمت آن به یک شاسی بلند لوکس شبیه است در حالی که شباهت های زیادی هم به دیگر محصولات کمپانی فولکس واگن مانند گلف، جتا و بیتل دارد.

 

فولکس واگن توارگ مدل 2016 آشکارا از کراس اوورهای متوسطی مانند نیسان مورانو و فورد اج یک سر و گردن بالاتر است و راحتی و قدرتی ارائه می دهد که قابل رقابت نیست. کیفیت ساخت کابین نیز بالاست و توان یدک کشی آن به 3490 کیلوگرم می رسد.

 

اگر صندلی های ردیف سوم برایتان اهمیت دارد، فولکس واگن توارگ مدل 2016 نمی تواند نیازتان را برطرف کند و در این صورت شاید آکورا MDX یا بی ام و X5 جذابیت بیشتری پیدا کنند. اگر هم به دنبال توانایی های آفرود هستید بهتر است به جیپ گرند چروکی نگاهی بیندازید که هم کابینی خوب دارد و هم از سواری باکیفیتی بهره می برد.

 

 

  • طراحی بدنه و تجهیزات خاص توارگ مدل 2016

فولکس واگن توارگ مدل 2016 یک شاسی بلند متوسط و پنج نفره است که در تیپ های Sport، Lux و Executive به بازار عرضه می شود.

تجهیزاتی که به صورت استاندارد برای تیپ پایه Sport ارائه می شوند عبارتند از: رینگ های 18 اینچی، چراغ های زنون تطبیقی اتوماتیک، چراغ های مه شکن، پروژکتور، چراغ های روزتاب LED، چراغ ترمزهای LED، برف پاک کن اتوماتیک، درب صندوق عقب برقی، گرمکن آینه های جانبی، کروز کنترل، کنترل آب و هوای اتوماتیک دو نقطه ای، صندلی های جلو برقی با قابلیت تنظیم در هشت حالت، فرمان تلسکوپی بشکن، روکش چرمی غربیلک فرمان، روکش وینیل V-Tex، صندلی های تاشو عقب به نسبت 40/60، آینه الکتروکرومیک، اتصال سیستم صوتی و تلفن همراه از طریق بلوتوث، نمایشگر لمسی 6.5 اینچی، سیستم صوتی مجهز به سی دی خوان و هشت بلندگو، رادیو ماهواره ای و رادیو HD.

 

چنانچه پکیج Technology Driver Assistance را خریداری کنید این تجهیزات در اختیارتان قرار می گیرند: قلاب مخصوص یدک کشیدن تریلر، دوربین دید عقب، سنسورهای پارک جلو و عقب، سیستم هشدار نقاط کور، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار برخورد از جلو به همراه ترمز اتوماتیک، سیستم هشدار عبور از خط، گرمکن غربیلک فرمان، نمایشگر لمسی 8 اینچی و مسیریاب ماهواره ای.

 

فولکس واگن توارگ-01

تیپ Lux از همه تجهیزات پکیج Technology Driver Assistance بهره می برد و این موارد را نیز به آن ها اضافه یا جایگزین می کند: رینگ های 19 اینچی، سقف پاناروما، آینه های جانبی تاشو برقی، آینه جانبی الکتروکرومیک در سمت راننده، مجرای هوای صندلی های جلو، حافظه تنظیمات راننده، روکش چرمی و صندلی های تاشو برقی عقب.

 

تجهیزات تیپ Executive عبارتند از: رینگ های 20 اینچی، غربیلک فرمان برقی قابل تنظیم، گرمکن صندلی های عقب، آفتابگیر دستی عقب، دوربین پارک دید گسترده و سیستم صوتی Dynaudio به همراه 10 بلندگو.

رینگ های 21 اینچی به صورت سفارشی فقط برای تیپ های Lux و Executive به فروش می رسند.

 

 

  • قدرت و عملکرد موتور فولکس واگن توارگ 

مدل های VR6 فولکس واگن توارگ به یک موتور شش سیلندر 3.6 لیتری مجهز هستند که می تواند 280 اسب بخار نیرو و 361 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور به صورت استاندارد در کنار گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک 4Motion قرار می گیرد. در تست سرعت، توارگ VR6 ظرف 7.7 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرد، میزان مصرف سوخت نیز در سیکل ترکیبی 14.41 لیتر (16.10 لیتر در شهر و 11.90 لیتر در بزرگراه) برآورد شده است.

توارگ TDI از یک موتور دیزل 6 سیلندر و 3.0 لیتری بهره می برد که 240 اسب بخار نیرو و 550 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور به صورت استاندارد در کنار گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و سیستم 4Motion قرار می گیرد. شتاب صفر تا صد این موتور 7.2 ثانیه و میزان مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی 11.40 لیتر برآورد شده است.

 

 

  • ایمنی فولکس واگن توارگ 

همه تیپ های فولکس واگن توارگ مدل 2016 به صورت استاندارد به این تجهیزات ایمنی مجهز هستند: ترمز ضد قفل، کنترل کشش و پایداری، کیسه هوای صندلی های جلو، کیسه هوای پرده ای جانبی، ترمز اتوماتیک، دوربین دید عقب، سیستم هشدار نقاط کور و سیستم هشدار عبور از خط.

در تست ترمز، فولکس واگن هیبریدی پس از پیمودن 36.88 متر متوقف شد ولی تیپ TDI به 37.49 متر احتیاج داشت تا متوقف بشود.

 

 

  • طراحی داخلی و تجهیزات خاص فولکس واگن توارگ 

کابین داخلی فولکس واگن توارگ از شکوه و جلال شاسی بلندهای لوکس بهره نمی برد ولی کیفیت بسیار بالایی درون آن احساس می شود. تزیینات چوب و کروم بسیار چشمگیر هستند. دکمه ها و دسته های کنترلی چیدمان بسیار خوبی دارند و نورپردازی سفید و فراگیر LED نیز کابین را روشن می کند. پنل ابزار بسیار زیباست و از آمپرهایی بزرگ و خوانا بهره می برد.

فولکس واگن توارگ یک شاسی بلند است که دو ردیف صندلی دارد و پنج سرنشین را در خودش جا می دهد، با این حال، صندلی های عقب بسیار جادار هستند. فضای پای صندلی های عقب بسیار خوب است، صندلی ها از ارتفاع مناسبی برخوردارند و دید خوبی در اختیار سرنشینان قرار می دهند.

ظرفیت فضای بار پشت صندلی های عقب به 0.91 متر مکعب می رسد که چنانچه صندلی های عقب خوابانده بشوند به 1.81 متر مکعب افزایش پیدا می کند.

 

 

  • تجربه رانندگی

فولکس واگن توارگ هنگام عبور از جاده ها از توازن و تعادل خوبی برخوردار است و آن قدرها بزرگ نیست که نامتعادل احساس بشود. به لطف فرمان بسیار دقیق و پاسخگو، این شاسی بلند می تواند کیفیت سواری بسیار خوبی داشته باشد. این شاسی بلند هنگام حرکت در بزرگراه نیز بسیار خوب عمل می کند. صدای بسیار کمی وارد کابین می شود و ثبات و پایداری عالی این خودرو باعث می شود سواری با آن لذت بخش باشد و اعتماد به نفس بالایی به راننده ببخشد.

سیستم تعلیق ناهمواری ها را به خوبی جذب می کند و در آب و هوای برفی و بارانی عملکردی خوب از خودش نشان می دهد. موتور 6 سیلندر نرم و قوی است، گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیز تعویض دنده هایی سریع و به جا دارد.





:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: